O nas

Lambertz Polonia

Firma Lambertz Polonia została założona w 1998 roku w Rudzie Śląskiej i od samego początku swojej działalności kierowała się mottem całej Grupy Lambertz „Innowacja w oparciu o tradycję”.

W roku 2004 otworzyliśmy drugi zakład produkcyjny w Katowicach, stając się tym samym liderem branży wyrobów cukierniczych sezonowych na polskim rynku, z naciskiem na produkcję pierników.

Od tego czasu stale poszerzamy paletę naszych produktów, oferując nie tylko tradycyjne wypieki sezonowe, ale również mieszanki i ciastka całoroczne. Podążając za aktualnymi trendami tworzymy okazję do czerpania przyjemności ze smaku naszych produktów przez cały rok.

W portfolio marki Lambertz znajduje się również szeroka gama produktów okolicznościowych, świetnie spełniających rolę ekskluzywnych upominków.

Od ponad 20 lat Firma konsekwentnie buduje swoją pozycję rynkową w oparciu o ponadczasową triadę – Tradycję, Aktywność i Innowacyjność.

Zapewnienie wysokiej jakości produktów oraz produkcja zgodna z międzynarodowymi standardami bezpieczeństwa żywności stanowią dla nas priorytet. Każdego roku potwierdzamy zgodność naszych działań z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa BRC oraz IFS. Tym samym zapewniamy wysokie wymagania jakościowe całego łańcucha wartości wytwarzania i codziennie zjednujemy sobie zaufanie konsumentów do naszych produktów.

Firma Lambertz Polonia jest świadoma swojego wpływu a także swojej odpowiedzialności wobec społeczeństwa oraz środowiska naturalnego. Oprócz wprowadzenia polityki środowiskowej wdrażamy międzynarodowe przepisy i zasady zrównoważonego rozwoju dla naszych dostawców i nas samych, poprzez certyfikację RSPO i FairTrade. Nasze procesy oraz produkty optymalizujemy w sposób ciągły, aby istotnie przyczyniły się do zrównoważonego rozwoju.



Polityka sankcyjna

,,Działając zgodnie z wymaganiami określonymi w Art. 32c pkt. 2 Ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity  Dz.U. 2023, poz. 1173 z późn. zm.) informujemy, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie odnotowano wpływu prowadzonej działalności na zdrowie ludzi i na środowisko, oraz że nie wystąpiły uwolnienia substancji promieniotwórczych do środowiska w związku  z prowadzoną działalnością.”

Dowiedz się więcej

Misja Przedsiębiorstw Grupy Lambertz

PREAMBUŁA

Lambertz jest międzynarodową firmą rodzinną o bogatej tradycji z ponad 325-letnim doświadczeniem w produkcji najwyższej jakości pierników, ciastek oraz specjałów z czekolady. Dlatego też przedsiębiorstwa Grupy Lambertz oraz ich Marki kojarzone są z jakością i zaufaniem. Naszą gospodarczą przyszłość budujemy na fundamencie zasad odpowiedzialności etycznej i społecznej.

PRZEDSIĘBIORSTWO

Przez ukierunkowanie na klienta, innowacje oraz wierność tradycji osiągamy rentowny wzrost oraz pozycję lidera na rynku. Nasze działanie kształtuje świadomość kosztów oraz orientacja na wynik. Proponujemy szeroki asortyment produktów oferując naszym konsumentom przyjemność – zarówno na co dzień jak i w momentach szczególnych. Szybko i elastycznie reagujemy na zmiany rynku i potrzeby klientów oraz tworzymy interesujące i cieszące się powodzeniem produkty dostosowane do potrzeb naszych klientów i konsumentów.

LUDZIE W LAMBERTZ

Nasz styl pracy określa świadomość odpowiedzialności za naszą firmę, motywacja i proaktywne działanie. Współpracownicy nasi wyróżniają się efektywnością oraz profesjonalizmem. Są oni kluczem do sukcesu naszego przedsiębiorstwa. Wspieramy naszych współpracowników aktywną polityką personalną oraz następującymi zasadami zarządzania:

  • uznanie i wzajemny szacunek
  • wykluczenie jakiejkolwiek dyskryminacji
  • formułowanie jasnych celów
  • włączenie w procesy decyzyjne
  • współpraca zorientowana na zespołowość i zaufanie
  • rozwój pracowników
  • kultura reakcji oraz informacji zwrotnej
  • wykorzystanie błędów jako potencjału do nauki

Kadra zarządzająca przejmuje rolę wzoru. Warunki pracy w firmie Lambertz gwarantują bezpieczeństwo oraz zdrowie współpracowników jak również wspierają godzenie kariery zawodowej z życiem rodzinnym.

KOMUNIKACJA

Uznajemy i praktykujemy otwartą i pełną szacunku komunikację.
Nasze zasady komunikowania się wspierają samodzielne oraz odpowiedzialne działania naszych współpracowników.

JAKOŚĆ

Naszym najwyższym celem jakościowym jest spełnianie warunków stawianych przez naszych konsumentów i kontrahentów dotyczących jakości, bezpieczeństwa, zgodności z przepisami prawnymi dot. żywności naszych produktów. W tym celu stawiamy na naszych wykwalifikowanych współpracowników jak również na sprawdzone i wydajne procesy. Podstawowe kryterium wyboru surowców i materiałów, ich wykorzystania jak również dystrybucji naszych produktów, to staranność i świadomość odpowiedzialności. Udokumentowany system zarządzania jakością przyczynia się do osiągania naszych celów i jest ciągle rozwijany. Tym samym zapewniamy wysoką jakość poprzez cały łańcuch tworzenia wartości dodanej oraz codziennie zjednujemy sobie zaufanie kontrahentów i konsumentów do naszych produktów.

KLIENCI I DOSTAWCY

Najważniejszym celem naszych działań jest zadowolenie klientów i konsumentów. Podstawową zasadą funkcjonowania naszego przedsiębiorstwa jest wiarygodność oraz uczciwość. Łączymy kompetencje naszego przedsiębiorstwa z kompetencjami naszych partnerów biznesowych tak, by w pełni wykorzystać potencjał rynkowy.

ŚRODOWISKO I SPOŁECZEŃSTWO

Nasze przedsiębiorstwo jest świadome swojej odpowiedzialności wobec społeczeństwa, środowiska i polityki energetycznej. Poza oczywistym przestrzeganiem krajowych i międzynarodowych norm i przepisów kierujemy się w naszym działaniu zasadami etyki (np. zasadami kodów BSCI czy ETI) i weryfikujemy ich przestrzeganie za pomocą odpowiednich metod. Ciągle optymalizujemy nasze produkty i procesy tak, by istotnie przyczyniały się do zrównoważonego rozwoju.

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć na stronie: polityka prywatności.